|    DOMOV   |    VIZITKA   |    KONTAKTNA STRAN   |    PRIJAVA

Nahajate se tukaj

    LIFE NATURAVIVA

     

    Naslov:  Biodiverziteta – umetnost življenja (Biodiversity – Art of Life)
    Akronim: LIFE NATURAVIVA
    Prijavitelj: Nacionalni inštitut za biologijo (NIB)
    Partnerji:
    ·         LUTRA, Inštitut za ohranjanje naravne dediščine
    ·         Triglavski narodni park
    ·         Kozjanski park
    ·         Krajinski park Goričko
    ·         Krajinski park Ljubljansko barje
    ·         Notranjski regijski park
    ·         Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije
    ·         Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma
    ·         Univerza v Ljubljani (Botanični vrt)
    Sofinancerji:
    ·         Evropska komisija (LIFE),
    ·         Ministrstvo za okolje in prostor
    Program financiranja: LIFE
    Trajanje: od 4. 9. 2017 do 31. 8. 2022
     
    Biodiverziteta je fantastična raznolikost življenja, ena najbolj dragocenih značilnosti našega planeta in ključni element ekosistemskih storitev, od katerih smo odvisni. Slovenija se ponaša z eno najvišjih biotskih pestrosti v Evropi, ki pa ni dovolj prepoznana in zato ne dovolj cenjena. Zato se je Nacionalni inštitut za biologijo z devetimi partnerji podal v 5-letni komunikacijski LIFE projekt s pomenljivim naslovom LIFE NATURAVIVA.
    Splošni cilj projekta LIFE NATURAVIVA (LIFE16 GIE/SI/000711) s polnim naslovom Biodiverziteta – umetnost življenja je razkriti izjemne naravne dragocenosti Slovenije in njihov pomen ter osvetliti nevarnosti, ki jim pretijo.
    Največ aktivnosti se bo dogajalo na zavarovanih območjih, zato je pet slovenskih naravnih parkov projektnih partnerjev (Triglavski narodni park, Kozjanski regijski park, Notranjski regijski park, Krajinski park Goričko, Krajinski park Ljubljansko barje). Poleg omenjenih so projektni partnerji tudi Botanični vrt v Ljubljani, Grm Novo mesto - center biotehnike in turizma, Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije in Inštitut Lutra. Vendar tudi na naravo zunaj parkov ne bomo pozabili, saj je »narava povsod«, kakor pravi slogan ene preteklih kampanj Evropskega sveta. Sporočila o vrednosti biodiverzitete morajo doseči zadnji kotiček Slovenije (v projektni prijavnici smo obljubili, da bomo s projektom dosegli najmanj 50 % Slovencev). Zato jih bomo povezali tudi s kulturno dediščino in umetnostjo, pridružili prireditvam in koncertom ter naslovili občinstvo, ki tega ne pričakuje – ki išče kulturne in umetnostne dogodke, najde pa sporočilo o ogroženosti narave. Vse dogodke bomo posneli in uporabili kot promocijske kratke filme za različne medije.
    O biodiverziteti in nujnosti njenega ohranjanja bomo izobraževali in ozaveščali različne ciljne skupine, od vrtcev do študentov, od kmetov do politikov, in zato uporabljali različne pristope. Sodelovali bomo na sejmih, razstavah in okoljskih dnevih. Pripravili in izdali bomo razkošno knjigo o biodiverziteti Slovenije, posneli film, pripravili več velikih razstav na prostem in v zaprtih prostorih ter več informativnih zloženk v večjih nakladah. Projekt bomo promovirali z obsežno oglaševalsko kampanja s city plakati, na spletu in v drugih medijih. Za otroke bodo tu igrice, pobarvanke in knjižice ter natečaji različnih vrst, vse z naravovarstveno vsebino; poletna šola za dijake in delavnice za učitelje srednjih šol; predavanja za kmete, izobraževanja za kmetijske pospeševalce. Uredili bomo tri nove tematske učne poti in poskrbeli za raznolike, izvirne in lokalno značilne promocijske izdelke. Medijska sporočila, spletne strani in družbena omrežja bodo skrbeli za promocijsko podporo projekta, s katerim želimo doseči polovico prebivalcev Slovenije.