|    DOMOV   |    VIZITKA   |    KONTAKTNA STRAN   |    PRIJAVA

Nahajate se tukaj

    Posvet Biotehniške šole – centri vseživljenjskega učenja

    Konzorcij biotehniških šol Slovenije je imel v sredo, 24.8.2016 posvet z naslovom »Biotehniške šole – centri vseživljenjskega učenja«. Posvet je potekal v času in na prostoru sejma AGRA v Gornji Radgoni. Posebno težo dogodku so dali tudi vabljeni razpravljavci, in sicer mag. Tanja Strniša, državna sekretarka na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ga. Irena Šinko, direktorica Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS ter g. Mitja Maruško, predstavnik Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. V uvodu posveta nas je predsednik Konzorcija biotehniških šol in direktor zavoda Grm Novo mesto, g. Tone Hrovat, uvedel v pomen razvejane mreže biotehniških šol in urejene infrastrukture za potrebe kvalitetnega izobraževanja in usposabljanja mladine in odraslih. Zavzel se je za oživitev sporazuma med resornima ministrstvoma, ki pokrivata kmetijstvo in šolstvo, za ureditev financiranja šolskih posestev, obratov in delavnic, na katerih udeleženci izobraževanja pridobivajo praktična znanja in se tudi usposobijo za kasnejše delo v realnem gospodarstvu. K ureditvi infrastrukture na naših šolah se je zavzela tudi mag. Tanja Strniša, državna sekretarka na MKGP. Razpravljala je o dveh možnostih ureditve situacije, in sicer je predstavila prednosti in slabosti normativne ureditve te problematike in nekoliko mehkejše ureditve situacije šolskih posestev preko ureditve statusa le-teh (slednje ne upošteva normativnih ureditev). Problematiko kmetijskih in gozdnih zemljišč na biotehniških šolah pozna tudi direktorica Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS, ga Irena Šinko. Poudarila je, da sklad ne more mimo zakonskih norm in ureditev, zato bi bilo potrebno za ureditev statusa šolskih posestev temu primerno spremeniti zakonodajo.

     

    K ureditvi statusa šolskih posestev, obratov in delavnic na biotehniških šolah se je zavzel tudi predstavnik MIZŠ, g. Mitja Maruško. Torej, vsi govorniki se zavedajo, da je potrebno urediti status in tudi financiranje šolske infrastrukture, namenjene praktičnemu izobraževanju in usposabljanju. Zato lahko za zaključek zatrdimo, da nas je posvet navdal z optimizmom in upanjem, da se šolska posestva, obrati in delavnice čim prej sistemsko in statusno uredijo v korist nam, ki na njih izobražujemo in usposabljamo udeležence izobraževanj za njihovo poklicno usposobljenost.

    dr. Jože Podgoršek, moderator posveta